Fatass

Har haft en riktigt myshelg och med andra ord tjockat med mina kompisar, för om man inte kan träna så ska man svulla! Gud vad jag vill träna. Men även fast jag känner mig frisk så har jag den här "sjukdomskänslan" hela tiden och kan inte andas ordentligt när jag tränar. Är så trött på att bara se mitt fina gymkort ligga kvar i väskan :( Sad moment!
Jag har iaf börjat plugga mer till Körkortsprovet och gå körlektioner, vill så gärna ta körkortet innan nyår :(
Jag har växt ut mina andra jeans, för jag har slutat träna.. Det är inte mina lår som blivit större utan allt jävla fett har suttit sig på rumpan, men trevligt tänker ni.. Men nej det är det inte! FATASS

Kommentarer
Postat av: Köttchrister

Dat as! ;)

2012-10-15 @ 07:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0