So let in the light. There´s cracks you can´t hide.

Blev uppringd av jobbet imorse och de sa att jag fick komma och jobba. Man dunsar aldrig ur sängen, som när man fått det samtalet. Då är det bara springa upp, klä på sig och äta frukost. Sen går man äcklig hela dagen för man inte hunnit fixa sig något. Men det är värt det!
Har kvar mina gymnasiefasoner dock. Tänker alltid att när jag kommer hem ska jag göra det och det och sen ska jag plugga. Jo, vad hände egentligen? Jag kom hem och satt vid datan. Lagade mat och övningskörde. Så långt kom jag.. Bravo Ebba!
 
 
Spotify får mig att glömma vad jag skulle göra när jag sätter på musiken :((

Kommentarer
Postat av: Ett fan

Hej!
Jag älskar din blogg, du är min förebild.
Men du borde uppdatera oftare med videbloggar osv!
Kram Petra

2012-10-12 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0