Tjejproblem

Hej och hå! Hösten har kommit och det är dags att ta fram höstkläderna! Jag har dock ett känt tjejproblem: Jag har inga kläder då alla mina jeans gått sönder.. Man ska inte dra i bältessakerna, men det tänker jag ju aldrig på.. Sen så har jag inga skor heller.. Bara två par skor och massa jympadojjor som också är trasiga.. Hatar att fötterna växer och att Skopunkten har sämsta kvalitén.. Tur att jag fyller år om 17 dagar hihi.. Sen så vill jag träna också! Min läkare vet inte om jag är allergisk eller har någon inflammation (Y). Fan vad jag är sugen på att dra utomlands!
Förlåt ni på högra sidan på bilden, min data vill klippa bort er... :((
 
Efter jobbet idag drog jag in med Julia till stan och åt asgoda Fajitas! Sen drog vi såklart och såg på bio (standard <3) och det blev Magic Mike som var asbra. Tänk om den skulle gått i 3D hehe..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0