Vägskäl

Har kommit till ett vägskäl. Vill åka utomlands och göra något av mitt liv. Får inte jobba många timmar längre på mitt jobb, fastän jag vill jobba så mycket mer.. Jag vet att det här låter cheesy, men jag vill faktiskt göra en skillnad i den här världen. Fick idén om volontärresor imorse när jag såg WSPAs reklamfilm om djurplågeri. Fyfan, varenda gång jag ser den krossas mitt hjärta. Att folk kan vara så jävla dumma i huvudet!
Jag har aldrig sett att jobba med djur, som t.ex. djurvårdare som ett karriärval förut men på senare tid har jag börjat känna att jag vill jobba med något som jag bryr mig om. Dock har jag för låga betyg för att kunna bli veterinär.. 
Volontärresorna är oftast till länder i Sydamerika och jag känner att jag hellre vill åka till USA eller England. Där kan jag vara au pair, men först måste jag ha körkort. Fyfan, hur ska jag göra?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0