A goodbye can be a second chance

Ja, här sitter jag och har blivit förkyld igen. Jättetrevligt med tanke på att man knappt varit frisk någon månad det här året.. Men ska till läkaren igen och så ska va ta ett allvarligt snack! Hihi.. Nej, men seriöst när ni får en arg Ebba på er som inte vill annat än att klaga för stunden, då har ni problem! Jag tycker om att klaga <3
Var även på min sista teorilektion idag på körskolan och fick veta att de ska lägga ner vid årskiftet, så måste skynda skynda skynda med körkortet och alla körlektioner jag har kvar. AAAHH.. Har även blivit nervös inför Risktvåan/ Gillingebanan, läraren på teorin skrämde klassen ... Tanken på att inte ha någon kontroll alls, hjälp!
Men nu är det dags att kolla på Suits som jag har fastnat för. Ja, när man inte har något bättre för sig på kvällarna kollar man igenom alla serier. Så det har gått från New Girl till Hart of Dixie till Suits på typ någon månad hehe..
Fick en parfym från min granne i lite försenad studentpresent, men jag klagar inte! En av mina nya favoritparfymer, luktar asgott! Kommer dock aldrig dissa vaniljparfym. Haha A:et satt och led förut när vi väntade på våra pizzor jättehungrig och blev ännu hungrigare när vindpustar med min parfym kom mot henne haha.. Sen så uppskattar jag att Emma tror jag har bakat vaniljhjärtan varenda gång vi ses. Apropå vaniljhjärtan så har jag inte ätit något sånt.. Måste pröva!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Voshan

sv: Den får du gärna köpa kostar bara 1300:- och med din feta lön är väl inte det något problem! ;D

2012-09-18 @ 21:10:46
URL: http://elinpamlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0