Bestäm dig kvinna!

Jag vill göra något galet. Typ bara dra utomlands eller något. Ser verkligen fram emot fredag för då ska jag äntligen motherfucking ut. Har inte varit det på månader... :O
Just nu är jag också så arg över att det kostar att plugga utomlands, typ 40 000 i årsavgift sen plus boende och mat .... Ni fattar grejen. I skolan var språk, speciellt spanska en av de mest tolererbara ämnena(stavar man så?) ok fail att stava fel nu xD Iaf så har jag alltid velat plugga utomlands sen jag vet inte när. Är så trött på att man bara ska ge ge ge och sen inte ens veta om det var värt det. Sen vad vill jag plugga, det är en annan femma? Först ville jag bli regissör, sen jobba med reklam, sen mäklare, sen reseguide, sen nu kom jag på att arkelogi lät skitkul.. Men vänta vänta vänta, såklart finns det en hake: Lönen suger och du måste flytta utomlands. Men skulle vara värt det om jag hittade Kleopatras grav eller nåt hehe..
Får väl bli ingenjör som alla andra.. Fast det skulle jag inte ha något emot så länge jag får hålla på med teknik.
ARKEOLOGI: DET ENDA SAMMANHANGET DU FÅR BLI GLAD NÄR DU HITTAR DÖDINGAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0