Duktig flicka igen

Jobbade 6-15 imorse och drog på en gång hem och tag tog i min ekonomi. Betalade alla räkningar, sen efter middan drog jag till gymmet. Voila! Man kan vara duktig! Jag brukar normalt inte tillåta att folk klappar en som ett djur och säger duktig flicka, men idag får min arm och hand tillåtelse att vidröra min axel i en smekklapp! 
Sen så tycker jag det är jättekul att min mamma som inte ens visste att vi hade hallon i frysen, helt plötsligt skulle ha dem till något när hon såg dem på min tallrik nu. Älskar älskar älskar att bli behandlad som skräp. Men jag åt upp dem iaf och planerar att äta upp hela påsen MOHAHAHAHAHAH.
 
Mixernas mix. Turkisk yoghurt, MAMMAS hallon, kokosflingor, russin och kanel. Sen Söderte på det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0