Behöver skriva av mig lite..

Har satt igång med träningen hårt igen. Ett tag så hade jag t.om. tröttnat på godis och sånt, men nu har mitt sötsug kommit tillbaka så måste hitta något nyttigt man kan smaska på, på kvällen :) Kanske göra egna bars?
Åh sen så saknar jag lilla Elin också. Känns så fel att gå förbi hennes hus när jag är ute med hunden och veta att hon inte bor där för tillfället. Sen så är jag avundsjuk på henne också att hon får leva sin dröm varenda dag.. Vad gör jag i Sverige......? Ingen av mina kompisar vill hänga med på en working holiday i t.ex. Australien som alla andra åker på just nu! Jag vill göra något galet..
 
I helgen har jag iaf haft kul :) I fredags jobbade jag och mötte sen upp Hanna, Klara och Emma i stan och såg på Ego. Sjukt bra film med en sjukt snygg skådespelare! Martin Wallström <3 Igår kom Emma och Hilda och två av hennes kompisar Jens och Petter över på förkrök och tacomiddag. Sen så styrde det mot stan och Tivoli, flippat ställe tihi! Och idag mår man som man förtjänar.
 
Skulle aldrig banga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0