Fettisdagen 2013

Gud så trött jag har blivit på att gymma. Behöver inspiration! Det jag skulle vilja ha bättre övningar till är främst ryggen och rumpan eller sätesmuskeln som man bara fick säga på idrotten i gymnasiet! 
 
Vad händer annars då? Jo, jobbar för fullt och träningen kommer i första hand just nu. Har så svårt att hitta tillbaka till där jag var innan med tanke på kondition och styrka, vad är det jag gör annorlunda nu?
Btw så är det ju fettisdagen idag! Fast jag tycker inte om semlor, ändå åt jag det på jobbet... Gratis är gott som man brukar säga! Borde finnas en semla med banan- och vaniljkräm.. FAN VA GOTT..
 
EH! Skulle inte banga på dem minus mandelmassa alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0