Tror jag måste handla...

Problem, problem, problem.. Har gått igenom hela min "jag kan visst laga mat utan mina föräldrar och vara självständig- lista". Den består då av klassikerna lax med något och sås, kyckling med något och sås samt grillat. Satt seriöst och letade recept som passade mitt utplockade kylskåp i en timme. TILLSLUT hittade jag nåt och fick ta bort 3/4 av receptlistan. Om det inte blir gott blir jag ledsen i ögat när jag kämpat och bränt mig och allt.... Och sen vill jag också säga något innan inlägget tar slut: Hur fan lyckas du med att laga olika maträtter varenda dag mamma?!
 
 
Mosa:
25- 50 g fetaost
Matlagningsgrädde
Kryddor efter egen smak

Krydda kycklingen med salt och peppar och skär sen en ficka i kycklingen. Fyll den med  "moset". In i ugnen i 200 grader 20-30 min. Sen lite sallad och massoooooooor av mozzarella på det!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0