Varför? Why? ?Porque?

Åh jag kommer åka så redo och klar. Jag är inte alls stressad just nu.
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTT
Dagen började med att jag tänkte för mig själv: Nu har jag ju tid att färga ögonbrynen. Så jag gör det och när det är klart, är dem såklart svarta. Nej, dem är inte bruna som färgen. DE ÄR MOTHERFUCKING JÄRNSPIKARS HORSVARTA (om man svär känns allting bättre). Jag och Klara har försökt med allt från hårspray till ansiktsrengöringar. Går ej. De gillar uppmärksamheten. Well when you turn white, I´m gonna ignore you.
Jag ska åka hemifrån om 5 timmar. Har jag packat klart? Nej. Har jag gått och lagt mig än? NEJ. Är jag på gång? NEJ!!! RAAAGE! Varför blir det såhär varenda gång jag ska utomlands? Jag som började tidigt och allt.. Jag hann inte ens träna en timme på gymmet innan de stängde ens. Vad är det positiva med idag? Få saker.
Såhär känner jag just nu. (Exklusiv bild från London)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0