Hallå där!

Är nyduschad och klar för att natta mig själv.. Forävär ääälååån! Fast ibland är det skönt! Som när man ska gymma, älskar att vara på gymmet själv. Och då menar jag SJÄLV, inte jag och städaren en måndag kl 8 som vet om att båda är i gymmet men ändå undviker ögonkontakt. Och sen att en peddoggubbe kommer och joinar oss och kommer sen fram till mig när städaren går och säger: Nu är det bara du och jag här... Med en if u know what I mean- blick! Mysigare kan det icke bli!
Jag och Emma har iaf bokat London och åker i april! Så jäääävla nice, hoppas jag får ledigt från jobbet bara! Men det tror jag :) Men nu måste jag "sova", dvs intala mig själv att den tiden man ligger i sängen och inte kan somna tidigt också kallas sömn. Ska upp 5 imorn.. WIfuckingHO!
 
Jag och sura Elin i lördags påväg till stan på äventyr med Zena och Emma.

Kommentarer
Postat av: Surtanten

Haha du var väl antagligen inte tillräckligt rolig för att förtjäna mitt leende!

2013-03-06 @ 12:32:38
URL: http://elinpamlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0