So please don´t judge me, and I won´t judge you

Hallå där!
Livet guppar på med jobb, träning, vänner, körlektioner och utgång! Går upp übertidigt hela tiden så man ska hinna med allt så ser fram emot en dag där man bara är ledig och kan svulla. 
Idag hade jag körlektion i Tyresö och det gick bra. Så jävla jobbigt att vilja ta det dära körkortet så himla mycket, men ha den där känslan att det aldrig kommer hända bak i huvudet. MEN jag ska fixa det! Hur ska jag annars kunna  åka till Max som ligger helt öde här tihi...
Sen mötte jag upp Elin och vi kollade på utbildningar i Australien. Det är väldigt dyrt tyvärr, men skulle vara så jävla kul! Man kan inte gå runt hela livet och tänka: Nää det är för dyrt.. Varför jobbar jag? För att ha pengar. Vill jag sitta och hålla på alla pengar? NEJ, jag vill spendera dem också!
Sen var det dags för träningen. Blev ett älskade core-pass (med inspiration från gymnasiet) med ett medelpass som avslutning. Ett dubbelpass med andra ord! Nu ligger/sitter jag här i sängen med dyblött hår och ryser när jag ser klockan och inser att jag ska vara på gymmet om 9 timmar igen... Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0