We can learn to love again

God kväll på er! Så ni tittar in här på kvällskvisten? TIHI
Idag har jag varit LEEEEEDIG <3333333333333 och imorn är det fredag mhmmm! <3333 
Dagen började med att en telefonförsäljare ringde och väckte mig.. NICE! Jag verkligen älskar hur ni lägger på precis när man tar sig energi att svara också. -Hej, det är E..... NICE FUCKING MOVE
Sen så kom Sandra hem till mig och vi pratade om allt vi missat och sånt. Sen så följde jag med henne till läkaren för att kolla hennes rygg. På vägen hem ser Elin mig och stannar med bilen och vi drar hem till henne hahha asrandom! Sen så äter vi och skyndar oss till träningen. Var så jävla opeppad till träningen idag, men imorn och på lördag är det vila. Sen på Söndag kör vi igen! WIHOOO........
 
Snälla kom snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0