Have you ever seen the rain?

Tjobre! En macka höhö! (Endast Sandra förstår det här tror jag)
Iaf så blev det ett joggingpass igår (tror jag har samma kondition som en 80åring) och gympass imorse. Är helt slut i ryggen, magen och armarna. Imorgon blir det skivstång, so fun att säga hej till träningsvärken. 
 
Meningen med det här inlägget skulle vara kost. Jag är usel, nej förlåt RIKTIGT USEL på att dra ner med godis och sådant. Jag är duktig på att äta rätt när det kommer till mat, men det är den jävla helgen och de jävla bakisdagarna som ställer till det. Alkoholen förbättrar inte saken med andra ord, bara för stunden (och DÄR lät jag som en alkolist).
Nej, men jag försöker verkligen. Jag kommer aldrig kunna leva utan godis, men jag kan dra ner på det. Alla har faktiskt inte lika lätt som andra att bara lägga av. Socker är ju ett beroende. Men jag tycker om min choklad, cheesake, chips med dipp, kladdkaka, grädde, juice, Cola, etc. Det är stort för mig att ens dra ner på en godisdag. Har kunnat äta godis varenda dag fram till trean i gymnasiet då min ämnesomsättning sjönk till botten. Scumbag body!
Någon la upp ågra citat på instragram förut: "Behandla din kropp med respekt" och "Du skulle aldrig äta 10 paket socker, varför dricker du dem (bild på alkohol)? Bitch you´re wrong. DEN ska behandla mig med respekt och jag älskar socker i vilken form den än kommer i. Så de så! Kan alla sluta vara så utseendefixerade och låta alla få leva som de vill?
Men vad ni än gör, ät inte Donken i Phuket. Ni kommer få världens magkramp och rå kyckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0