How you doin'?

Tjääna!
Var ledig igår yey! Drog in till stan då och shoppade med Emsing/ Emma/ Emsan23/ Cracking walnut (streetname). Mitt streetname är väl då Spicy Ginger tydligen! Sen drog vi och klippte oss och det blev jättedåligt. Normalt brukar det ta en timme att klippa sig typ, vad tog det nu 20-30 min? Jag säger varenda gång att jag ska sluta klippa mig där, men nej lyssnar jag på mig själv? NEJ upperbarligen inte. Sen drog vi hem till mig, åt grillat och tog en lazy 4,8 kilometers promenad till Maxi och köpte godis, chips och jordgubbar. Sen gick vi hem igen. Så vi gick nästan en mil?! Fattar inte dem som kan springa 500 miljoner mil. Dör av en halv mil liksom. 
Nej, nu måste jag äta lunch och sen dra till gymmet. Godnatt höll jag på att skriva.. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0