Tut tut sa båten och så åkte bryggan!

Detta sa en kund till mig idag när han skulle gå förbi mig. Kan inte sluta tänka på det. Makes no sense. Jag vill att det ska vara båten som åker :(
 
Iaf så blev det cykling till jobbet idag och enligt Eniro är det 4 km dit, så då kan man väl säga att jag cyklat 8 km idag :DD Sen efter middagen drog jag ut på en PW/Joggingpass. Jag har varken de gener, syreupptagning och kondition som krävs för att springa länge. Tillskillnad från Elin, hon skulle kunna springa över hela USA som han håriga killen i Forrest Gump. (Tog några sekunder innan jag kom på att hans karaktär heter Forrest Gump (Y)).
Alltid när vi är ute och springer, vem är alltid minst 2 min före? Inte är det jag! En gång tror jag hon väntade en halvtimme på mig. Okej, nu ljög jag. Det har hänt flera gånger. Men det känns bättre att säga en gång.
Men jag kan iaf skryta med att jag går snabbt. Och då snackar vi omedvetet snabbt. X antal kompisar har blivit Y gånger arga för att jag gått Z gånger för snabbt när vi t.ex. är och shoppar. Älskar att klämma in lite matte i det hela också! Lös den om du kan besserwissern i gymnasiet, you know who you are!
 
Imorgon blir det jobb 6-10.30. Så skönt med ett kort pass så jag hinner åka och kolla på en ny mobil imorn och handla lite grejer! :D Sen blir det skivstång och myspys med Elin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0