Bakisdag

En riktigt köksröjardag idag. Äter allt jag kan få tag på, bara det har massa kolhydrater är jag nöjd. Har ett riktigt crave efter pizza eller donken. Men nej, det är inte gångavstånd till något sånt. Blir skitmycket osttoast och choklad istället. Ååååhhh oooosssttt... Sen drack jag Oboy idag för första gången på kanske flera år, fick världens flashbacks och myskänslor. Dock var det inte lika mysigt när jag såg hur mitt rum såg ut, mynt från igår över hela golvet och kläder, kläder EVERYWHERE. Sen jag fyllde 20/ 10000 år har jag även en vana att ha för mycket sprit på rummet. Bra på helger, jobbigt på vardagar.
Sen kom Maria över en snabbis och vi planerade Australien. Fan vad jag är taggad nu, så kul vi kommer ha!!!! Lägger upp planeringen på ena bloggen när den är klar nästa vecka :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0