Classy ladyyy

Haha blir som ny vana att jag bara uppdaterar på bakisdagar.. VÄLDIGT jobbig dag idag, var personalfest igår och sen drog vi vidare ut mot Söder och sen på efterfest/ fyllekäk fast det inte fanns någon fyllekäk, så typ dog lite när jag sen drog till jobbet halv 6 direkt efter med taxi. Fy farao... Ska aldrig göra om det här. Skakade av hur bakis jag var på avdelningen och höll om magen för att minimiera spykänslorna. Classy Ebba, really classy... 
Sen efter arbetspasset var det bara att dra hem och sova, vaknade halv fem och drog till Donken och Maxi med Amanda i jakt på kolhydrater. Sen drog jag hen till Klara för att åter igen... äta. Nej, nu ska jag dricka julmust (påskmust :O) och sen soova framför en film. Börjar 6 imorn igen, kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0