Optimist säger hej

Har ställt in mig på att skaffa det där jävla körkortet nu! Har inte riktigt börja plugga än, men det är ju 2 veckor kvar! Är det en sak jag lärt mig från gymnasiet är det att jag inte kan plugga i tid, stressplugga is the shit.. Vill ju kunna köra bil i Australien också ;) Eller van eller skåpbil eller vadfan man får tag i! 
Nej, man ska nog ta och bli bättre på att ta tag i saker... Som t.ex.idag när jag var ledig och hade tänkt hinna med massa som att: äta mysfrukost i flera timmar, gå ut med hunden, träna, plugga, övningsköra och sen kanske plugga lite till. Slutade med att jag: Åt en snabb frukost, seggick ute med hunden, tränade och övningskörde. Så lätt att tänka att man pluggar imorn istället!
 
Nej, börjar 6 imorn och måste sen övningsköra med pappsen innan jag ska på spinning med Sofia :) God natt!
Saknar landet...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0